Šifry a řešení
1.0 - Start 1. etapy
Řešení
A - Značky: Každá značka reprezentuje jednu číslici v řádu desítek (železniční přejezd - 240 m, konec obce - 90 km/h), po škrtnutí přebytečné nuly čteme tajenku: KOD MIXER
B - Všichni: Pojmenujeme známé osobnosti: Páral, Aleš, Sova, Trojan, Eben, Landa, kód je tedy PASTEL
C - Vousy: Je třeba poznat v siluetách známé osobnosti a celým jménem je pojmenovat na tolik písmen, kolik jich je v děliteli. Čteme písmeno v dělenci. Heslo je GILOTINA
D - Barevné čtverečky: Čtverečky rozložíme na barvy RGB. Ve třech řádcích pak čteme morseovku. Vyjde ZADEJ HESLO SAVEC
E - Čínská: Pseudočínština spojená s rébusem: ST - úd - &, tedy STUDENT
Zadání v PDF